Компанія Mitsubishi Motors заморозить запуск нових моделей в Європі в рамках глобального антикризового плану, покликаного урізати витрати на 20 відсотків протягом двох років. Основний фокус марки зміститься на Азію, а діяльність на менш прибуткових ринках буде скорочена
У Південно-Східній Азії компанія Mitsubishi зараз займає 6,4-процентну частку авторинку, що забезпечило операційний прибуток від торішніх продажів в розмірі 63 мільярди ієн (43 мільярди рублів). Сумарний дохід на інших ринках склав 12,8 мільярда ієн в 2019 році. У Європі частка компанії досягає одного відсотка, а в Північній Америці - тільки 0,9 відсотка.
Головна мета Mitsubishi - досягти стабільного зростання з 2022 року за рахунок перегляду географії, інвестицій в ключові проекти і відмови від неприбуткової продукції. У 2021 році компанія збирається зняти з конвеєра позашляховик Pajero і закрити завод, де виробляється близько 10 відсотків загального обсягу автомобілів Mitsubishi, в тому числі Outlander і Delica.
No comments:
Post a Comment