Компанія оприлюднила свій антикризовий план, він розрахований до 2022 фінансового року
Ключовим ринком для Mitsubishi став Азіатсько-Тихоокеанський регіон. ASEAN продовжить бути драйвером зростання продажів автомобілів Mitsubishi. Випущені в ASEAN машини будуть активно просувати також на ринках Океанії, Південної Азії, Південної Америки, Близького Сходу - тут продажі марки також повинні рости.
Прибутковими для Mitsubishi Motors також є Китай, Японія і Північна Америка. У КНР компанія планує зміцнити позиції за рахунок більш тісної співпраці з місцевим індустріальним партнером GAC, в Японії в означений термін буде реформуватися збутова мережа, в США MMC збирається значно урізати постійні витрати на своїх місцевих заводах. Європейський ринок японському автовиробникові більше нецікавий - Mitsubishi не буде виводити сюди нові продукти, а старі моделі стане продавати до закінчення їх життєвого циклу. В результаті марка просто піде зі Старого Світу.
Однак Росію в MMC вважають окремою від Європи сутністю. У російському відділенні концерну говорять, що для РФ нічого не зміниться, автомобілі Mitsubishi тут продовжать продавати і виробляти.
No comments:
Post a Comment